Selamat Datang
RSS Feeds

Saturday, April 23, 2011

Menang Vs Kalah





Kalau ada yang menang....
mesti ada yang kalah....
dan kalau ada yang kalah....
pasti akan ada yang menang....

tetapi yang menang tidak akan selalu berada di atas....
jangan ingat bila dah selalu menang ibarat dunia ini kita yang punya....
ada lagi orang lain yang punya....
kalau masih berada di jalan yang lama dan sama....
tak lama lagi tersungkur ia ke tanah...

dan yang kalah tidak akan selalu berada di bawah....
kenalah usaha yang lebih....
jalan yang di ambil kena lah yang baru....
yang menjadi masalah selalu tersalah jalan...
nanti belum sampai ke tebing....
perahu dah pun bocor....




3 comments:

nulhazwany abdul malik said...

yup betul3. setuju dengn entry ni ^^

aku said...

hidup kan macam roda..kadang2 kat atas and kadang2 kita kat bawah.ye tak?nice entry..

peace=)

Tun Aqilah said...

hahaha
sokong2
:D
betul hidup mmg mcm roda

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails